Monday, June 16, 2008

Psicosi al Mercadona


No fa massa dies que tenim un nou equipament al barri: un Mercadona.

M’he acostat sovint a adquirir subministres diversos i m’he atrevit a tastar alguna de les seves marques blanques, però encara no tinc prou experiència per tenir una opinió formada.

A casa no tenim cap televisor i segueixo les notícies per la premsa escrita i per aquest motiu, el dia que no tinc temps de llegir-la vaig una mica despistat i això em va passar amb la vaga del transport.

El passat dimecres, en plena psicosi pel bloqueig dels transportistes, del que tenia una molt lleugera idea, em vaig acostar al Mercadona perquè m’havia quedat sense Voll Damm ni llimones pel Gin Tonic i la sorpresa va ser tremenda.

De cerveses d’aquestes només quedaven dues llaunes i de llimona cap, però el més significatiu va ser constatar la fragilitat del nostre complex sistema econòmic.

No comments: