Friday, December 30, 2011

Finca l’Argatà, celler Joan d’Anguera

Argatà
Entre d’altres vins aquestes festes hem gaudit del Finca l’Argatà, criança 2009, del celler Joan d’Anguera, de la denominació Montsant, per la que tinc predilecció.

És un vi contundent, amb molt de grau, de color intens, amb tons granes. Al nas domina l’alcohol, no debades, són catorze graus i mig. Té gust de fruites vermelles madures, omple la boca amb la untuositat del seu glicèrid i una justa presència de taní, evoluciona en boca cap a gustos més madurs i especiats.

La informació de l’etiqueta és minsa, tot i que el disseny és atractiu.

Per la bodega se que porta Syrah i Granatxa, dos varietats que m’agraden, especialment el Syrah que ara sembla tant de moda.

El preu, força raonable, no arriba als 15€.

No em feu massa cas pels que fa a les notes de cata, només les vaig recollir per fixar-me una mica més en el vi, una mena d’exercici, molt recomanable, per beure amb més plaer, ja que els meus coneixements no donen per més.

No comments: